jueves, 19 de octubre de 2017

Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Son Isabel de quinto A. Teño 10 anos e vivo en Noia (Galicia).  Gústame🙊 moito tocar o piano. Os meus deportes favoritos son, bádminton, taekwondo e estou probando atletismo. Dáseme ben tocar o piano e vou ao conservatorio. Góstame debuxar, pero non me gósta moito pintar.A miña asignatura favorita é matemáticas, sen contar educación física e esas cousas...
Eu teño o pelo un poco largo e rizo, e non son capaz de levalo solto porque dame moito calor. Eu son fan da saga de películas de Harry Potter e da de Star Wars. Os meus persoaxes favoritos son Harry Potter e Luke Skaywalquer. Tamén son fan das maquiniñas. A parte de Harry Potter ten me gosta moio Hermion, unha nena que estudia moito e amiga de Harry Potter. Espero que che guste moito o blog de quinto A.🙊😇😄💩Tamén me gústa moito facer musical.ly, contando que os  fago co IPad e con móbil moi pouco.😜😘😊💗💖💕💔💞💝💩







2 comentarios:

  1. HOLA ISA son estela d.tivestes un faio puxestes moio en vez de moito na frase que nombrastes a hermion o como se diga pero tranquila todo o mundo ten faios porque como xa sabes de os faios aprendese jjj gustoume moito a tua presentacion un bico de a tua filla estela dosil


    ResponderEliminar
  2. Wynn Resorts Ltd. - Home - Jtm Hub
    Las Vegas Hotel Review: Wynn Resorts 광명 출장샵 Ltd. · See the website · Contact 정읍 출장안마 Us · Phone. 사천 출장안마 · 영천 출장안마 Contact Us · Website. 네이버 룰렛

    ResponderEliminar