miércoles, 28 de marzo de 2012

Ola son Zayra de 5º e esta é a miña poesía:
                                                          CANDO ESTOU SOA 
                                                   Cando estou triste
                                                    síntome moi soa,
                                                    cando a miña amiga vive
                                                     estou como nova.
                                                    
                                                    Teño pedras na alma
                                                    porque síntome soa,
                                                    métome na cama
                                                    e dín que é unha trola.       

No hay comentarios:

Publicar un comentario